Shoplog - Primark Zaandam augustus 2014

Altijd als ik om naar de Primark te gaan met Kim plannen we het een aantal dagen van tevoren. (Nadat we al weken praten over hoe graag we naar de Primark willen). En deze week was het dan weer zo ver.
Eigenlijk zouden we afgelopen dinsdag gaan, maar we wilden zó graag dat we maar op maandag zijn gegaan.
Lees snel verder voor al mijn heerlijke budget aankopen van de fall/winter collectie.



Altijd doen we een vaste route door de Primark, ook heel handig wanneer je elkaar kwijt bent, want dan weet je wel ongeveer van elkaar waar je rondloopt.
Dus zoals gepland begonnen we op de bovenverdieping, de schoenen zijn volledig naar beneden verhuisd en boven is nu de volledige home afdeling.
Op de home afdeling scoor ik altijd wel leuke dingen, of het nu geurkaarsen zijn of een set theedoeken. Hier weet ik echt altijd iets leuks te vinden.
En ook deze keer heb ik hier goed gescoord!



Het eerste wat ik in mijn mandje deed was dit super schattige dekbedovertrek!
Deze heb ik meegenomen voor de herfst/winter periode in Leeuwarden, waar ik een tweepersoonsbed heb. 
De ene kant is bordeaux rood met crème kleurige hertjes en aan de andere kant is het dekbedovertrek crème met bordeaux rode hertjes.
De afmetingen van een double dekbedovertrek zijn 200cmx200cm en hij kostte €17.





Het tweede en derde item die mijn mandje in gingen waren deze twee setjes.
De theedoeken (links) zitten in een setje van vier, allemaal met een rood/wit printje. Behalve de derde theedoek, deze heeft een wafeltjespatroon. Het setje van vier theedoeken kost €4, dat is dus één euro per theedoek, en onwijs goedkoop!
Ook de handdoeken (rechts) zitten in een setje van vier, deze hebben bijna exact dezelfde printjes als de theedoeken, hiermee kun je dus altijd een setje gebruiken, of ze juist leuk combineren. Ook de handdoeken zijn €4 euro voor een set van vier.

Beneden aangekomen beginnen we altijd bij de basic- en sportkleren. Deze keer was er niet veel bijzonders, maar wel een hele fijne sale aanbieding!


Deze ''ondergoed'' hempjes blijf ik maar kopen, het is alsof ik er nooit voldoende heb. Vooral de witte gaan er altijd heel hard doorheen bij mij. Daarom heb ik twee witte en een zwarte meegenomen.
Ze waren nu afgeprijsd van €2,50 naar €1,90 echt een koopje!
Grappig eigenlijk, ik wist helemaal niet dat de Primark aan sale deed. Zeker in de sale ben ik echt verbaasd over hoe goedkoop de kleren daar zijn.

De hempjes zijn super stretch, op de zwarte stond maat 40 aangegeven en terwijl ik normaal maat 36 heb wilde ik heb voor die €1,90 wel wagen. (Andere maten waren volledig op)
En toen ik hem aan had zat hij perfect, wat bleek, er zat 3x een label op met maat 40, terwijl in het hempje maat 34 stond, heel handig.

Na de basic shirtjes en truitjes met print hingen er al behoorlijk wat winterjassen. Er zaten hele leuke modellen tussen voor gemiddeld €30, zeker de moeite waard om even te gaan kijken!
Ik hoopte een paar enkellaarsjes te scoren voor het uitgaan, maar helaas waren de enige leuke enkellaarsjes cut-out, en dit is natuurlijk weer niet handig in de herfst/winter.


Wel heb ik deze super schattige pantoffels gescoord, het is een model ballerina en ze zijn taupe met een witte binnenkant.
Ze zijn niet alleen heel schattig, maar ook super zacht! Echt een aanrader als je nog een paar wilt hebben, want gosh wat heb ik lekkere warme voeten 's avonds met deze aan.
De maten gaan in S/M/L, ik heb ze zelf in S, dit is 36/37 (dat staat overigens ook op het kaartje) en ze zitten prima. Ze rekken sowieso mee, dus iedereen zal er een maatje tussen kunnen vinden. De prijs van deze lieve ballerina's is €2,50!



Daarna gingen we door naar de accessoires afdeling, ook hier weet ik altijd wel wat leuks in mijn mandje te gooien. 
Ik wilde ook nog een mooie statement ketting, want de gouden die ik heb is helemaal zilver geworden door het vele dragen!


Deze statement ketting was €5. De basis is goud en er zitten verschillende kleuren stof doorheen geweven. De eerste rand kleur is oranje, daarna komt hemelsblauw.
Na de hemelsblauwe rand komt een rand met diamantjes en daaronder komt donkerrood. Onderaan hangen allemaal goudkleurige muntjes. De ketting is totaal niet zwaar en goed te combineren.



Ook wilde ik een iets simpelere ketting, zodat ik bij een wat opvallender blousje ook een ketting kan dragen. Anders vind ik vaak dat het té wordt. 
Deze simpele gouden ketting bestaat uit kleine schakels en is ook verkrijgbaar in het zilver.
Ik vind hem echt perfect om te dragen met een mooi jurkje, zowel casual als wat meer zakelijk voor een presentatie of guest lecture op school.
Deze ketting ligt bij de accessoires voor maar €2,50.



Ook dit setje van 9 gouden oorbellen heb ik gescoord.
Ik was te ongeduldig, dus een paar heb ik al in gedaan, haha. Maar bij ieder paar oorbellen is de basis goud, wat ik heel erg fijn vind. 
Ik was al een tijd op zoek naar mooie gouden knopjes, ik heb wel hangers, maar dat vind ik toch weer té in combinatie met een statement ketting.
En bij mijn gouden ring die ik kreeg voor mijn achttiende verjaardag draag ik toch het liefste gouden sieraden. Het setje van 9 paar oorbellen kost €2,50.



Dit zijn de knopjes die ik al in had, simpele diamantjes met een gouden randje er omheen.
Zoals je ziet had ik ook stiekem al de statement ketting om.



Wat ik ook nog nodig had waren nieuwe scrunchies. Bij de Primark krijg je er 3 voor €1,50 dit is natuurlijk ook een koopje!
Van mijn vorige pakje ben ik er twee kwijt geraakt, dus ik kan deze reserves wel weer gebruiken! Scrunchies zijn echt super, normale elastiekjes zakken altijd uit bij mij, zeker bij een knot.  Maar een scrunchie blijft heel stevig zitten, zelfs met sporten en werken, en je haar beschadigt hier ook niet van. 
De invisibobble wil ik zeker nog proberen, maar tot die tijd vind ik scrunchies een geweldige oplossing.




Ook heb ik een simpele zwarte broek gevonden.
Super stretch, ultra soft en super skinny. Deze broek zit werkelijk heerlijk en is net een mooie lengte dat ik hem zowel omgeslagen als normaal kan dragen.
Voor mijn werk had ik nog een zwarte broek nodig, maar ik denk dat ik deze toch ook ga combineren met leuke blousjes. Een zwarte broek kan altijd! 
En natuurlijk had ik mijn pantoffels al aangetrokken, ze zitten zo lekker!
Voor €13 is deze broek een echte aanrader!


En dit is dan het allerlaatste item uit mijn shoplog, een heerlijk oudroze fluffy vest!
Ik zag hem hangen en was gelijk verliefd, hij is zo lekker zacht en warm, dit is echt iets waar ik de hele winter van ga genieten. Het vest heeft aan beide zijden zakken en geen sluiting.
Ik vraag me af hoe dit vest een was gaat overleven, dus ik denk dat het beter is om hem op de hand te wassen. Dit heerlijke fluffy vest kost €15 en is er ook in crème, zwart en lichtgrijs.

Ik ben weer geslaagd bij de Primark! Er is dus nu nog een deel sale en er waren ook nog veel zomerjurkjes in Zaandam. Dit was dus nog niet de gehele fall/winter collectie, maar het zit er wel weer aan te komen! Volgens de caissière ging het fluffy vest erg hard, dus mocht je die willen moet je er snel bij zijn!

xoxo


You Might Also Like

2 reacties

  1. Leuke spullen heb je gekocht! Dat dekbedovertrek is super cute, en die simpele gouden ketting is echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke aankopen, dat fluffy vest is mooi! Wat heb je trouwens een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen via bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen